Virrpanna. Ragata. Zlatan. Planer för imorrn.

Kommentar till kommentar:
Anna, du och dina tajmingar... *Suck* Är ledig nu i fyra dagar, och går på igen på fredag... Bah! :P~



Hej hej!
Ja, ännu en lång dag har passerat...
Hade ställt klockan på 11:30 i morse men vaknade vid 10:30 tiden... kunde inte sova längre... och tur var väl det!
Jag tog det lite lugnt och hade egentligen planerat att laga mat att ha med eftersom jag inte skulle iväg förrän 13:00... Men sen...av någon anledning, vet inte varför... så kollade jag på mitt arbets schema... och där stod det att jag skulle börja 12:30 istället för 13:45... alltså skulle jag sticka 11:30 hemifrån ungefär... Snyggt då om jag sovit till 11:30... Bra Madde.

Och dagen började med pest och pina för den stora ragatan Bodil jobbade och var dessvärre "lagkapten".
Vilket hon njöt av att tortera mig med.
Vi var på södra sidan och allt var lugnt.. och jag skulle egentligen sitta i bana 28... men eftersom där inte var bilar så var jag ute som "flygande" istället... på "stand by" så att jag skulle öppna banan  om där blev mer traffik.. Men bitchen sa då att jag skulle öppna banan och sitta där ändå... för det KAN ju komma bilar. Bra motivering - idiot!
Kul och sitta och glo i ett bås när det är 30grader+ ute....
Oh well.

Senare på eftermiddagen så byttes folket ut och jag jobbade med Violetta och Mentor istället. Trevligare. Mycket trevligare.
Och vi hade ett litet besök av Zlatan i banan idag...

Violetta, Lizette och jag var flygande och vi stod bara och glassade oss i solen... så kommer en liten skabbig (Violettas uttryck) röd bil i bana 27... och jag påpekar att "fan, han var ju lik Zlatan!"... Sen tittar killen upp och ler... och då ser jag hans glugg mellan tänderna... så jag vänder mig till de andra och påpekar igen, fan.. .ÄR inte det Zlatan?
Och jodå, det var det... Vinkade glatt när han körde förbi. :P

Äntligen hemma nu... så jag kan slappa...
Imorrn blir det optikern, sitta i telefonkö till vårdcentralen, posten... ja... först och främst... sen får jag se vad som blir av :P

Nu ska jag slappa. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men.. inte mitt fel att det är min enda lediga dag på två veckor framåt ju. Jag måste väl passa på :) Men det kommer fler dagar jag kan åka ner, säkerligen i alla fall.. hms. Pöss

2007-06-11 @ 06:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback