Trevlig midsommar? Tsss... [uppdaterad]

Mmm...just det...



Hejsan!
Tja... jag är tillbaka på jobb... Dessvärre jobbar ju "Boddan" idag...
Kommer in i båset "GOD MORGON!!!" Angelica säger god morgon och jag säger hej. Men det passade tydligen inte, så hon trycker upp ansiktet i mitt och säger GOD MORGON, igen...
Och jag påpekar att jag SA hej. Det fungerar också!  *suck*
Sedan frågade Angelica hur hon mådde och hon sa att jodå det är bra. Eller ja, tills nu, och sneglar på mig.
Mmm, smooth sailing b*tch!

Nä, jag orkar inte...
Yttligare en dag med henne i morgon... *suck*

Igår la jag mig vid 19 tiden... Vaknade igen kl 21... hade svårt att somna om men tillslut gick det... men sen vaknade jag igen vid 3 tiden för en granne började spela relativt jätte hög musik. Basen var på iallafall.

Nu ska jag slappa i 15 minuter till... sen ut i banorna igen.

Hejsålänge.



Hej igen.
Världens svarta får är här. Mår skit!
MÅR SÅ JÄVLA SKIT!!! Men vem bryr sig...
Det finns ingen här att prata med så jag får skriva av mig... Bloggen får duga.
Jag vill bara skrika. Skrika så jävla högt att mina stämband går sönder. Köpa en sandsäck och bara slå. Slå tills mina händer går sönder. SLÅ SLÅ SLÅ!!!
Jag vill få ut frustrationen... Ut! Ut! UT!

Men. En annan dag kanske.


Hejdå.
Akta dig för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Uhm.. du kanske inte vet det så det tåls väl att sägas igen - men jag ÄR här för dig OM du vill prata. Oavsett om det är mail, telefon eller facetoface.
Megakram.

2007-06-23 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback