*suck*

Kommentar till kommentar:
Hehe, jaja, men det löser sig ja, vi kommer ses i sommar. den har ju bara precis börjat!



Hej hej.

Jag mår inte bra. Jag har haft konstant huvudvärk sedan jag blev sjuk... Förövrigt är jag frisk, men just huvudvärken ger sig inte.

Optikern var ju helt onödigt.
Jag har inte tillräckligt fel på ögonen för att kunna bruka linser. Så han sa typ "ses om 30 år när du har mer fel på ögonen"...  Jaja.
Men jag kommer ändå inte använda glasögonen... in public iallafall... vid dator bruk och tv tittande går an..

Paketet till Katshing är skickat och jag hoppas på att få min nya telefon SNART!!! Jag hatar denna Samsung jag använder nu. BAH!
Å tänk...för några år sedan var den så jävla ball... Jösses!

Kyl och frys är sönder. FAN! Har lagt det mesta av mina saker i frysen så länge. Men skinka och ost måste upp snart igen.
Det fanns tack och lov en mini kyl i källaren som vi håller på att kyla ner.
Vår kyl i lägenheten i Oslo var större. And THAT is saying much!

Oh well... Nog om det..

Detta SUGER!
FAN!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback