Sånt jävla bra arbets team idag.

Hej hej,

Ja... igår fyllde Patrick år... försökte ringa, men det var upptaget... och sedan var det inget svar där hemma... så GRATTIS helt enkelt.
För här tittar han och mamma säkert förbi nån dag....!

Idag jobbade jag 6:30-14:45... VILLE inte till jobb i morse för jag var såååå trött...!
Men dagen visade sig vara så jävla bra! =)
Jag jobbade på Norra sidan med FILIP :D och Annika kom över de första timmarna på morgonen också...! Sen var det en nykomling. Trevlig kille. Sebastian tror jag han heter. Det är iallafall bror till Filips sambo. Typ.
Anyway. Vi hade skitkul tillsammans idag och det var riktigt mycket att göra. Najs!
Nu är sommartrafiken igång. YEAH!!

Har varit och handlat nu... Skulle ha en hel del... sen fick jag "lilla" listan med mig också och köpa mer saker...
Faaaaan vad ont i ryggen jag har nu :(
Ska sitta i telefonkö till läkaren på måndag tänkte jag.
Har även beställt tid till optikern då... ska kolla synen och testa linser...! Kan nog bli bra.
Men jag glömde totalt att kolla efter en låda eller liknande till min telefon...FAN!
Jaja, det blir posten på måndag också iallafall. Hoppas att jag inte får ett X-pass den dagen....

Ska äta smörgåstårta nu. Så jävla nice!

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis patrik.
Och Hej Maddo =) Du, jobbar du på fredag? Jag tänkte ev skutta enr till malmoe på secondhandshopping då om du har tid en timme eller två (=

2007-06-10 @ 09:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback