Olivolja.

Hejsan..
Nu sitter jag här med en påse över huvudet.
Lugn. Det är inte så hemskt som det låter... Jag har precis dränkt mitt hår i olivolja och satt en påse över. Sexigt värre. Men det hjälper iallafall.
Har även baddat ansiktet med olivolja... Smoooooth!
Ska ha det såhär några timmar nu...

Och jag har ingenting att göra. Är så uttråkad så det finns inte. Vädret är inte heller det bästa.
Men ja, nu med en plastpåse på huvudet så tänker jag knappast gå ut.
Imorrn är det jobb iallafall. Ska bli skönt att få sysselsätta mig lite.

Det enda jag ska göra idag är mat, makaroner och köttfärssås.

De ringde från Katshing förresten. Sa att de inte kunde hitta något fel på min telefon (My ASS!) så de ska skicka den till reperation... och om inte de hittar något så får jag den tillbaka som den är...Annars ska jag få en ny.
Men om det är något fel på den. KAN det hända att jag får betala för det. Om det inte är med på garantin... Jävla idiot regler. Om det är något fel på den SKA jag ju för fan ha en ny eftersom jag bara haft den typ 2 veckor...!
BAAAAH!!!
Jag saknar min telefon.

Jag väntar fortfarande på mina feriepengar från Proffcom... De sa att de skulle komma i juni, men de har fortfarande inte kommit. Fan för det. Jag vill ha dem. Jag behöver dem.
Men en annan tjej som jag jobbade med innan sa att de kanske kommer i juli istället. Hm... Ja, bara de kommer så är jag väl nöjd.

Nä, nu ska jag se film tror jag... I brist på annat... :/
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback