lördag.

Hejsan,

Gårdagen passerade väldigt snabbt, för det fanns att göra nästan hela tiden, trots det usla vädret... Smarta människor är dock ute och reser nu med bilen och är UTE i det fina vädret... När det nu kommer tillbaka...
Fick pratat lite spanska med en portugisisk lastbilschaufför... som tyckte jag skulle med till Portugal istället för där är ett finare väder...
Men nja... Det verkar inte gå så bra för [Madeleine] folk där nere... så jag håller mig här tills vidare :P~  Una otra día, quizá!

När vi hade slutat så snackade jag lite med Anders, en kille som jag jobbade med förra sommaren. Trevligt! Vi diskuterade lite moppen och sånt... och han frågade om jag hade blivit stoppad av polisen... så jag berättade ju lite om incidenten förra året...

Och när man talar om trollen... På vägen hem igår kväll så var där en kontroll vid det lastbilsstället... Travel Münde...nått.
Jag fick blåsa. Jag klarade mig. han frågade om jag hade förar bevis, men jag sa bara att det är en vanlig moppe... och han kollade att där inte fanns en skylt... och sen fick jag sticka... Och skuttade iväg i 25-30... en bra bit kan jag tillägga... Kändes som om där var poliser överallt! :P~
Tacka fan för att de visar sig så pass tidigt att man hinner sakta ner *ögontjänare*.

Oh well.
Har precis varit på Coop och köpt äpplen, bröd, skinka och juice. "Weeii, så intressant".
Det regnar som fan just nu. Och jag KAN INTE hitta mina regnbyxor... :(   :(   :(
Frågan är om jag glömt dem på jobb...i så fall VART!?!?  Fan!

Till nästa månad så har jag fått så sjukt många F-pass (6:30-14:45) Några har jag redan bytt bort för Håkan insåg att det var väääääldigt många. Hoppas jag kan byta bort fler. För att jobba tre F-pass, sedan vara ledig två dagar och sen jobba fem till???  palla!?  Inte när man måste upp kl 5 varje dag.

Har nu fått veta att jag och Evelyn ska få bo hos Annamarias bror i Mölndal när det är Pierpressure. Skitbra. Men nu måste vi nog börja kolla upp hur vi ska ta oss dit. Har en känsla av att bussar börjar fyllas på mer och mer.

NU har jag äntligen lämnat in mitt anställningsavtal... och NU kan jag äntligen få ut i-tickets. Det vill säga pass till bron som är billigare än ordinarie (300SEK)... Så om någon i en nära umgängeskrets vill åka över för en billigare slant. Hör av er! Det kan bli en öl eller två på det man tjänar liksom ;)
Hör av er i god tid också...!

Nä, nu måste jag leta regnbyxor.
Hejdå.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback