Inget för känsliga läsare.

Okej... jag har upplevt en väldigt skum natt/kväll.... minst sagt.

Igår när jag skulle lägga mig... Jag vet inte riktigt vad klockan var... Men jag kunde bara inte somna...
En ensamhets känsla började komma över mig.... Men det blev värre... Varje gång jag försökte blunda och somna så såg jag döda... först var det tidigare djur... Snäckis, Paddington, Pysen direkt efter olyckan, Bamse... och sen människor... Jag såg en massa blod... Det var så hemskt... jag låg och stirrade i taket länge, länge, länge...
Ensamheten kom mer och mer... jag kände mig så fruktansvärt ensam och övergiven... att ingen brydde sig om mig... det var bara jag. Lämnad att dö....ungefär... Ännu hemskare känsla...
Sen var det som om jag hörde ljud... jag vet inte om de kom utifrån eller vart... men efter det varje gång jag blundade så såg jag någon... döda mig. Blod överallt.
Att jag lyckades somna runt klockan 3:30 var ett under... och jag kan inte komma ihåg vad jag drömt om resten av natten... tack och lov...
Men drömmen jag vaknade till kommer jag ihåg... och den var... inte... trevlig.

Frågan är nu VARFÖR!?!?!

Visst... härom dagen såg jag en reklam om Voltaren om en mamma som fick ont i ryggen, tog en Voltaren sen var allt bra.
Så min tanke var att köpa en paket voltaren till när jag får min sån ryggsmärta nästa gång.
Och igår tog jag en Ipren för att klara av en tur till Burlöv Center... Och köpte mig en paket.
Senare på kvällen kom smärtan krypandes, så som den brukar... Så jag bestämde mig för att ta en Voltaren.
Jag har aldrig tidigare tagit en Voltaren... Och jag har aldrig tidigare upplevt en kväll som igår.
Kan där vara ett samband?
Jag vet inte.. men jag kommer inte ta Voltaren i första taget... Även om det tog kol på min ryggsmärta...!

Och nej... jag hade inte sett en skräckfilm innan jag la mig...
Detta bara hände... och jag vet inte varför...
Och ni har nu läst den milda versionen....

Inga fler sådana nätter tack.



Okej... ja, det var ungefär som att ta en väldigt läskig drog... men Voltaren finns receptfritt på Apoteket(!)

Har nu läst bipacksedeln om biverkningar:

Sällsynta (färre än 1 av 1000 patienter):
- insömningssvårigheter
- mardrömmar
- ängslan
- depression
- förvirring
- störd verklighets uppfattning
....med mera.


Jahapp. Någon som vill ha en paket med Voltaren? Hardly used.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha även om jag tycker synd om dig så är det meningen att man ska läsa bipacksedeln INNAN man använder produkten ^^
VISA BRALLORNA!!!

2007-06-06 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback