Hola!

Kommentar till kommentar:
Hej Anna! :)  Alltså... även om man läser bipacksedeln innan man stoppar i sig produkten.... Hur ofta ägnar man mycket tanke åt de sällsynta biverkningarna?  I så fall skulle jag nog haft en blodpropp av mina p-piller för lääänge sedan :P och säkert mer därtill...
Oh well. Det är synd om mig. let's leave it at that ;)   Pusset!

Ps. Angående byxorna... Well... In due time, my friend. In due time. Eller nått. Vi ses snart!



Hej hej och god kväll.
Jag hade väl egentligen inget nytt att uppdatera här...
Jag hade en spansk kund i banan idag och vi hade ett riktigt långt samtal på spanska... Han frågade till och med om jag verkligen var svensk. I guess that means I'm good :P  Jääääh!
Vissa saker gör livet riktigt bittert, men jag jobbar på det... Det finns säkert en lösning till det också.

Ska jobba imorn och söndag, sedan är jag "ledig" i fyra dagar. Vilket innebär att jag kommer ringas in till MINST ett pass... Håkans kommentar "Ja jösses du kan inte vara ledig 4 dagar i sträck, det går ju inte..." ;)

Just det ja. Min telefon är supermegaknas. När någon ringer och jag svarar så fungerar inte snabbkommandona utan jag måste in i menyn för att svara och att det ska höras...
Så jag ringde Katshing idag och berättade detta. Egentligen hade det gått för lång tid för att byta... Meeeeen det får ju jag gjort ändå :P   Ros till Katshing!
Men jag saknar redan min mobil!!! Har stoppat SIM kortet i min äldsta Samsung som är äldre än gatan...
Mamma fick ju min nyare version.... Aaaaaah well! Hoppas det går fort att få en ny! Damnit!

Nej, klockan är snart 22:00 och jag ska upp om 7 timmar... *yawn*
Hejdå och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback