Helsingborg t/r.

11:50:

Ikväll är det sista delen av Hunter på tv... *ska se*
..Weeeeeii...

Sitter hos mamma i Helsingborg för tillfället. Har varit hos sjukgymnasten idag. Lika lönt som optikern...
Jag vet att min hållning suger och att jag borde träna...
Jag får väl se vad utbudet är i Malmö så får jag försöka planera in lite nånstans mellan skift arbetet... *suck*
Visst. Om jag fick träna Step-Up 3 dagar i veckan skulle jag bli skitglad... *Måste tvinga mig att orka*.... Och då snackar jag inte om mina lediga dagar... då kan jag träna hela dan om det är så...  Men jag måste orka att ta något träningspass samma dag som jag ska jobba... vilket är värre...
BAH! Ja det löser sig väl.

Sjukgymnasten tyckte jag skulle göra Pilates... Men Neeeeeeej TACK! Jag har gjort det ett par gånger på Nautilus när jag gick där... Men det är såååå tråkigt. Ska jag träna och hålla det uppe så ska det fan vara lite kul också!
*sigh*
Step up? Ja tack!

Nä, nu ska jag äta lite. Hörs!



18:51:

Ibland är det så att ilskan kokar inombords... men jag låter det vara. Jag måste.

Är tillbaka i Arlöv. Har precis sett The two towers... Ska se Return of the king senare ikväll tänkte jag.

Pratade med Elin innan idag. Det var ett tag sedan. Eftersom jag inte hade hennes mobilnummer eller hemnummer med mig till mamma så ringde jag till Elins föräldrar i Nybro för att få numrena, men det var Elin själv som svarade. Såååå... ja :)
Och om detta nu kan vara så enkelt? Kan jag få bli så lycklig? Kan det bli så bra?
Eller är det just var det är? FÖR bra?
Time will tell.

Ska se om jag ska ta och åka upp till Nybro för att träffa Elin i nästa vecka... om det blir av. Ska eventuellt jobba, så vi får se hur det blir med den saken. Ah well.

Igår köpte jag frysta spätta filéer på Coop. 1-2 KG för bara 32 spänn. Inte illa.
Och de smakade faktiskt riiiiktigt bra! Det kommer jag köpa mer av! Må du tro! :)
Idag har jag inte pallat äta. Det är för varmt. Två mackor får räcka... och det är vad som bjuds på också egentligen... fortfarande minimal kylplats nämligen.

Jag var inom tandläkaren i HBG också...
Smart drag att anullera mitt friskvårds avtal. NOT!
Nu måste jag stå i kö till att få komma på undersökning...tills i HÖST!!!
Ska kolla tandvården här i Malmö också, men det lär knappast bli bättre...! Damnit!




Jag vill ha jordgubbar... :(



21:33:

....Det VAR för bra för att vara sant. Och det är mitt liv i ett nötskal. Men det löser sig....

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så jävla hemlig när du skriver. Me fatta nada. Men ok.

2007-06-12 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback