Harry Potter.

Hej..

Jag har fått tillbaka min mega obsession av Harry Potter...
Har sett alla filmerna... igen, nu... Just för att jag inte vet vilken låda mina böcker ligger i...  Jag har sån lust att läsa böckerna igen...
Ska väl ta och gå igenom alla lådorna... igen...
Och jag längtar nu till den 21 juli. Då ska jag hämta min Harry Potter bok på BOKIA...!!! Finally!

Har pratat med Katshing.se... De vet fortfarande inte när jag ska få min telefon... jag vill inte ha en reparerad. Jag vill ha en NY!! Om det är något fel på den efter bara 2 veckors användning, då verkar det inte vara en hejare direkt...
Idiot.

Och jag har försökt få tag på Jysk de senaste timmarna... Men antingen så svarar de inte eller så är det upptaget.
Idiot.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback