Fan Fan Fan FAN!!!

Är det inte det ena så är det de andra...!
Nog för att jag fick tag på Katshing igår och de bestämde sig för att sända en ny mobil till mig... BRA!
Ochjag fick tag på Jysk och det är klart tills fredag.

När jag i morse klockan 7 ca skulle ta moppen hem så  ser jag att något rinner från sidan av den.. och det luktar massa bensin och lacken har frätit av... Just my luck, yeah.
Jag fick stoppat Tonni som kollade på det, men hade inte utrustning att hjälpa mig för nått problem är det ju uppenbart... Det hänger en slang ut som vi inte vet vad den är till för och det läcker bensin någonstans in under skitet...
Så jag fick låta den stå där och snälla Tonni körde mig hem...
Väl hemma ringde jag till Kasim, en annan kille som jobbar på bron som är utbildad mekaniker och han ska kolla på den ikväll...
Hoppas han kan fixa den annars får jag försöka ta ner den till Klagshamn... förutsatt att de har öppet...och förhoppningsvis att det inte kostar mig ALLT för mycket... jag ska ut med nästan 5000 på sängen på fredag. Så me no can afford. FAN FAN FAN FAN!!!!!

Bengt-Arne ska hämta mig ikväll så jag åker med honom in... och hem imorgon... TACK!
Men frågan är hur jag ska göra om den inte kan fixas snabbt...!!!
FAN FAN FAN!!!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback