En ny säng.

Hej..

Sandsäcken lockar fortfarande...!  Slowly, I am loosing my mind...

Nu har jag, som så många andra fått lön... men jag har ett lån att betala tillbaka och jag ska köpa mig en ny säng. Så det blir inte mycket att huraa för eftersom resten ska in på sparkontot...

Har också fått utbetalt mina skattepengar från Norge. Nära 12000 kr...
Och jag har kommit fram till att jag verkligen borde köpa mig en ny laptop. Jag vet inte vad denna håller på med... Men den bli slöare och slöare, trots defragmentering och rensning och virus kontroll...
Det var inte SÅ länge sedan den blev formaterad!
Den börjar väl helt enkelt bli gammal...
Får se vad jag kan hitta...

Ledig idag... igen(!) Har haft alldeles för mycket ledigt på senaste. Alldeles för mycket för mitt eget bästa....   :/
Men sedan har jag tre nätter framför mig... och nästa helg är det Pier Pressure........
Jag har inte fåt jobba mycket alls denna månaden... Nästa blir det lite mer.. men Håkan behöver inte snåla med extrapass för min skull. Bring em' on!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alå. Imorgon åker jag till malmoe, om du har lust att fika så kan du slå en pling på numret som jag mailar till dig på lunar (kom inte på ett bättre sätt..)

2007-06-25 @ 22:09:47
Postat av: Anna

Euhm, NU har jag skickat numret i alla fall =)

2007-06-26 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback