En god nyhet. För mig iallafall.

Hej hej,

Igår fick jag en underbar nyhet.
Tara ska komma till Skåne och jobba i sommar. Två hela månader! Hon ska bo någonstans utanför Lund. Så det är skitbra!!
Jag har inte sett henne sedan förra året i augusti när jag och Johan åkte upp till Norge tillsammans och hon kom till Nils Ericsson Terminalen i GBG och sa hej. Så det var en stund sedan, och knappast någon längre prat.

Idag är den officiella utflytten från Sporveisgata i Oslo...
Det har varit en trevlig, men V Ä L D I G T liten lägenhet... och jävligt dyr sådan också...!

Det är ca 1 timme tills jag ska till jobb.... Vad fan skulle jag så tidigt upp och göra... :(
Jag kommer eventuellt börja träna på det lilla gym de har på jobb. Det är iallafall gratis... Så jag får ta och sticka till jobb en timme tidigare om dagarna... utom när jag börjar 6:30... Då tränar jag efter jobb...
När jag jobbar natt är frågan om jag ska träna morgonen eller kvällen... men orken sitter nog i mer på kvällen... Vamos a ver. (Vi får se).
Det är väl lite med ''the issue'' att ha svettiga kläder och en blöt handuk liggande i min väska ett helt pass... som är lite... Ja, you know...
Aaaaah well.

Nä, nu ska jag hitta på något annat tidsfördriv.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback