Ännu en dag...

Kommentar till kommentar:

Hehe, jadu Anna, jag har väl sett Sagan om Ringen för mycket nu. Börjar bli Gandalf. "Riddles in the dark..." :)



Gåtor ja... Det kan vara skönt att skriva av sig lite men ändå inte vilja ge för mycket av det onda. Typ.
Här är lite till...

-Jag är inte lika viktig. Har aldrig varit. Kommer aldrig att bli-

Typ.

Ja, denna morgon vaknade jag av att Lexie ylade något så fruktansvärt. Då hade de andra tydligen stuckit. Vart vet jag inte för där var ingen lapp.
Och jag känner mig fast här nu. Kan inte lämna Lexie. Hon har förlorat tillräckligt här i livet. Att lämnas ensam är inte vad hon behöver just nu.
Så jag hoppas de inte dröjer allt för länge...

Vill ut. Vill göra något. Men vad?
Har kollat på Friskis hemsida, men de har inte step-up för 5 öre...
Får väl se vad det kan bli istället... Egentligen så orkar jag inte tänka på det just nu...
Massa andra tankar som snurrar i huvet...  Det är i och för sig inte heller bra. För jag mår inte bra.
Jag har egentligen bara lust att komma upp på hästryggen just nu och galoppera. Galoppera tills hästen inte orkar mer.. Så underbart det hade varit. Gallopera på stranden. När hästen är trött.... Så stannar vi och bara...Är.
Stannar tills solen går ner.
Men jag har sett priserna för ridning här i Malmö *spya*.

Inte fick jag sett Hunter igår heller... Fan!

Nu har jag inte tagit en Voltaren, men ibland känner jag mig så ensam. Vet inte vem jag ska vända mig till utan att störa denne på ett eller ett annat sätt...
För tillfället, ger jag upp.

Jag längtar... Jag längtar efter något som bara är mitt. Mitt och ingen annans. JAG bestämmer, ingen annan.
Jag gör som jag vill utan att andra kan ändra på något. Jag bestämmer när, var, hur, varför, hur mycket, hur lite...
Det vill jag ha.

Håkan ringde precis och jag ska ha ett D-pass på måndag istället för ett E-pass... vilket betyder mer arbete. Men det är lugnt...
Bring it on!



....Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback