Trött.

I brist på annat skriver jag här...
Yttligare en natt på bron med Roy toyboy... Jösses... Jag behöver ta lärdom av Therese som lyckas smälla till honom på låret så han inte vet vart han ska ta vägen. Hon är nog en av de få som lyckats få honom på plats...!

Hade två mindre trevliga norrmän i natt som spottade på rutan... men hellre det än på mig... Idioter.

Ikväll ska jag jobba med Martin... tror jag vet vem det är... det är så mycket folk på bron nu så jag har inte ens koll på hälften...!

Har precis gjort Lasagnette... tror det blev lyckat... det luktade gott iallafall... Det blev till 5 portioner. Gott!
Ska se på Ronja Rövardotter en stund... sen ska jag lägga mig och sova några timmar... Är så trött!

Såå...hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå! I'm back :)
När vi ska leka .. jadu.. veckan som kommer är speckad med jobb, däremot veckan efter det är ganska luftig. Typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback