Tara & jag.

Vad jag än säger så spelar det ingen roll...


Hej,
Idag vaknade jag vid 8, efter 6 timmars sömn. Skulle ringa DSB och fråga om jag kunde hämta ut biljetterna i Malmö, men det kunde jag inte så jag fick bege mig till Köpenhamn på stört.

Massa massa massa Roskilde folk på stationen i Köpenhamn! Det kände man så klart igen på all lera... Det var det gott om!
Och här och var hade de ställt sina stövlar och mindre fräscha strumpor....antagligen för skitigt att ta hem :P Yumm.
När jag kom till DSB så var det klart 50 före i kö också. Lovely. Not!
Men när jag väl fick mina biljetter så gick jag och köpte mig en kyckling wrap och Matilde choklad mjölk. Gott som fan, och sen åkte jag tillbaka.
Skulle träffa Tara kl 12 på Burlövs station. Och vi kom båda dit samtidigt.

Sen stack vi till Coop och köpte mat och annat. Pasta med köttfärssås med gorgonzola smak.
När vi kom tilbaka till huset så satte vi oss i källaren och pratade  en massa... så som man pratar när man inte gjort det på typ 2-3 år med en viss person. Har saknat henne som fan.

Annars då?
XP är igång och fungerande på min nya datorn och nu gillar jag den igen. Bra.
Får se hur länge det håller...

Skulle sätta mig och se CSI NY nu ikväll... men alla signaler på boxen är borta, båse uppe och nere, och jag har ingen aning om hur man söker nytt...  Så det sket sig.

Jaja....
Jag ska upp kl 5 imorgon så jag går och lägger mig nu.
Godnatt, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback