stor, fet S U C K! [uppdaterad]

Such junk....such junk....

Inte nog med att jag själv mår dåligt... Jag får andra att göra det också. Bevisligen.
Dålig människa....är jag.


Fan!
Lägenhetens städning godkändes av vår kontaktperson på Utleiemeglern... Men inte av idioten som ska sälja... Så nu måste Johan antingen städa om allt igen.. Eller så får jag åka upp och göra det. Helvetes jävla fan!
Och jag får inte depositionen tillbaka förrän den ÄR godkänd.
F A N ! ! ! !

Jag vet fan inte vad jag ska ta mig till....


I övrigt så är klockan 14:30 och jag vaknade precis av att ha jobbat natten... regnade när jag somnade, regnar ännu mer nu när jag vaknat... Inspirerande väder också.
Har jobbat två nätter med Roy och är iprincip mentalt utmattad... :P
Nog för att han är så jävla rolig.. men hmm... ha en som sitter kommenterar "nu är det 5 timmar tills vi får gå hem"... "Nu är det fyra timmar och 55 minuter tills vi får gå hem"  osv... och dessutom ge ifrån sig alla de mest störande ljud han kan komma på och härma allt jag säger när jag pratar med kunderna ?
Jag har velat slå honom mer än en gång...! maha!

Hmm, vad mer är fel?
Jo, datorn är helt dum i huvet... till och med Valle konstaterar att den är skum... och DÅ måste den vara skum!
Men idag ska vi förhoppningsvis få installerat XP Pro på den och jag hoppas verkligen att den kommer gå bättre då...!


Jag vet att jag inte vet vem jag är... Och jag vill inget hellre än att finna mig själv... Men samtidigt så... vem jag än är så är det alltid någon jag inte kommer duga föra...
Det har varit så hela livet, så varför skulle det ändras nu... ?
-inte viktig-


Ber om ursäkt för denna deprimerande blogg. Men så är det bara.
Take it or leave it.



Ja... nu har jag spenderar senaste timmen att ordna med min externa hårddisk... och den är rensad och klar nu. Gött.

Det regnar fortfarande... och blåser så in i helvete...
Och hur kul är det inte att det läcker in här i källaren??? Jodå... från dörren... stor jävla illaluktande pöl på golvet... trevligt... Handduken får hålla ett tag... sen vet jag inte...

Christine och Valle är fast på campingen... omringade av "sjöar"... låter ännu mer upplyftande. Så det blir inget med att fixa min dator i dag...
Vägar är tydligen också avstängda p.g.a. vattnet...
Det luktar gammal tång om man öppnar dörren *spya*...
Jag har ingen mat hemma...
Jag tänker inte ge mig ut i detta pissväder...
Jag är hungrig...

Jag hade kunnat tänka mig att städa, men Sofies saker är ju som sagt kvar och skräpar... så det finns inget jag kan göra just nu...

Ska jobba imorrn 13:45-23:00... och vädret ska vara liknande med idag... *sigh*... Det lockar inte precis.
Men.... duty calls.

.....Detta suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback