Nattblogg. Tankar i överflöd...

Hej...

Somnade en timme innan av mental och fysisk utmattning efter dagen som denna...eller ja, gårdagen...
Så nu är jag mer pigg än någonsin...
Har sett Excalibur (Svärdet i stenen) och Bröderna Lejonhjärta. Ska spara Ronja Rövardotter tills imorgon kväll...


Jag har väl en känsla av att jag ställer till det för folk...
Och nu är det en stor festlighet som närmar sig... Men jag ska inte dit. Av olika anledningar. Delvis Xet... och festen är till 85% bestådende av tjejer... Som för övrigt ser bättre ut än mig och ger en ett bättre liv i allmänhet.
Vill inte se på.
Svartsjuk? Nej, egentligen inte. Bara realist. Varför välja något jobbigt och mindre trevligt att se på när man kan få det motsatta ?

Fan.
Jag måste sluta tänka så jävla mycket hela tiden. Men jag har alldeles för mycket -fri- tid att tänka på...
Det är ett stort och tomt hus... Och jag hör så många udda ljud hela tiden... det är lite jobbigt... Tacka fan för att jag inte tagit en Voltaren dock!

Jag borde inte bloggat ikväll.... eller så borde jag skaffa mig en hemlig blogg där jag kan skriva PRECIS vad jag känner... För snart kommer det väl klagomål om att bloggen är för deppig och inte värd att läsa längre... När det finns andra, bättre och roligare och mer intressanta bloggar att läsa....
Men jag står ändå fast vid att jag skriver det jag känner för i denna bloggen. Take it or leave it. Ingen tvingar dig att läsa.
Om den är för deppig eller tråkig så är det bara att googla på "intressant blogg" så hittar du säkert någon....!

För att citera Kate Winslet från Titanic, så känns det som om jag står i en sal full med människor och skriker så högt jag kan, men det är inte någon som ens tittar upp. Jag är osynlig. Ohörbar. Vakuum.

Nu ska jag lägga mig i min säng och stirra i taket tills jag somnar... Så får jag väl hoppas att det ser ljusare ut när jag vaknar igen...  Att humöret hunnit vila ut...

O R Ä T T V I S  J Ä M F Ö R I N G ! ! !

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback