HP för hela slanten.

Kommentar till Anna:
Har du lust att se nya HP filmen ?  :)  Jag jobbar söndag, måndag, tisdag, ledig onsdag och torsdag, sen jobbar jag fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag... ledig onsdag och torsdag, sen jobbar jag fredag, lördag, söndag, måndag..  Massa jobba, ja :P




Ja gott folk...
Nu har jag min efterlängtade Harry Potter bok...
Sååå... Mellan att jobba och läsa, så blir det nog inte mycket social eller internet social tid över... Om ni undrara varför det kommer bli tyst ett tag...

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså - med tanke på att jag endast sett första filmen och ev tvåan och typ aldrig läst en enda av böckerna så måste jag nog säga nej till att se filmen. Jag skulle inte fatta något alls.
Själv är jag ledig först nästa tisdag och helgen samma vecka. Alltså v.31. Om jag inte räknar fel så är det bara tisdagen som sammanfaller. Inte illa! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback