Förvirring...

Kommentar till Anna:
Hej hej :)  Ja, men annars så är Facebook skitbra. Så det borde du skaffa dig.
När ska vi leka? :)




Hej...

Ja.... Vaknade 5 i morse.. stack till jobb ca 5:30... När jag sedan kom till jobb så fick jag veta att jag har eftermiddags pass... börjar alltså inte förrän 13:45...
Så det var bara hem igen... och sova... Men så håller de ju på att fixa fönstrena där hemma...så någon tyst och lugn sömn fick man inte...

Har kollat fel på nästan en vecka på schemat...Så jag har nattpass imorgon och på torsdag...
Men nästa vecka har jag en jävla massa F-pass.... *suck*  Jag som var så mentalt förberedd...

Nu vill jag bara hem och lägga mig och sova... är så sjukt trött...!
Inte så långt kvar nu. Härligt!

Ska snart ut och jobba igen...
Simma lugnt...

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback