End of an era...

Det är slut med ljugandet nu!  SLUT!



Hej hej...

Sitter på jobb nu... HATAR verkligen att börja kl. 6:30...
Hade två ultra knepiga drömmar i natt... som fick mig att vakna många gånger, så jag är såååå trött!
Men jag la mig ändå vid 20:00 tiden igår...

Även om jag vill läsa Harry Potter... typ hela tiden... Så drar jag mig ändå för det...
När jag läst klart den, då är allt slut. "It's the end of an era"... Och det är sorgligt!  :(

Jag har nu sett den nya filmen också... Men jag ska gå och se den med en tjej från jobb på Onsdag... Äntligen ett till HP fan... !

 Har pratat med Chefen idag och jag har fortsatt jobb, åtminstone tills Januari... och då ska jag ändå iväg till NZ... så det är lugnt!
Så jäkla bra!

Men jag ska fortfarande kolla på Arriva och liknande... två jobb har ju inte dödat någon... ?

Billy är tillbaka på jobb... så jäkla härligt att se henne igen!

Nu ska jag ut  och jobba igen...

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ljugandet?

2007-07-24 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback