En ny fin dator.

Hej hej..
Ska snart gå och lägga mig för att jag ska jobba inatt...
Men tänkte först berätta att jag har en ny dator! Maha!
För att se vilken, klicka på länken nedan:

http://www.netonnet.se/index.asp?iid=93147

Jag gillar den som fan... priset har ju sänkts med 1000:- också! Me like.
Enda problemet är att det är Vista på den... fan!
Det är jätte knepigt. Väldigt schysst layout... som fan! Men hur knepigt som helst...    :/
Ska nog återgå till XP tror jag...! Enklast så.
Eftersom till och med Valle tyckte det var svår i början... Och han är dataingenjör eller nått... ja... det säger en del...!
Jag får se hur jag gör... ska leka lite mer med den och se om jag kan lära mig...

Störigt också med den är att tangenterna är helt felorganiserade. Om man trycker på nollan till exempel så blir det en stjärna... Så jag måste även hitta de inställningarna... *sigh*

Jaja... nog om det... Nu ska jag sova.

Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback