En allmänt dålig dag.

Hej hej....
Idag...började dagen med klockan som ringde kl 5:00...fy fan för F-pass asså...
Oh well, jag kom iväg iallfall...
Och det började mindre kul... Vi var alldeles för lite folk. Det var bara jag och Sofia som gick över till Norra sidan...och man brukar väl vara 4 st iallafall...
Oscar var försenad för att han hade backat på en stubbe. Men det är en annan story.
Jag skulle börja sitta... efter ett par bilar kom en idiot. Hans kreditkort hade knappt någon magnetremsa kvar... men han tjatade om att vi skulle slå in hans nummer manuellt istället, något som vi inte gör på bron, vilket jag försökte förklara om och om igen "Varför säger du att det inte går när det går, jag gjorde det ju här igår!" MY ASS!!!
Och det var 4 andra ungdomar i bilen, men ingen av dem hade ju ett annat kreditkort... MY ASS igen!!!
Sen fick jag ringa TC (trafik ledarna) och fråga vad jag skulle göra... För han vägrade acceptera att det inte fungerade...
Tillslut kom de fram till att jag skulle ta det som en fluesmaekker...Något som jag fått upplärning om förra sommaren och inte behövt göra sedan dess...
Långt om länge löste jag det, hur man skulle göra... och eftersom jag var den enda manuella banan så var kön ända ut på motorvägen.... Kul...
Sedan sa jag åt idioten att han får skaffa ett nytt kort för vi kommer inte acceptera det fler gånger... och den jävla besserwissern svarade "Se, jag sa ju att ni kunde fixa det"...
Bara för det så lät jag honom sitta liten stund extra utan att öppna bommen... Men ångesten steg för folket som var bakom. De hade tutat mer än en gång.

Första var en motorcykel, och jag började med min ursäkt, men jag fick sånna enorma idiotförklaringar och "Fuck you tecken" så det stod härliga till...
Och så följde det en god stund efter och det var nästan så man bara ville sätta sig och lipa.  Men jag gjorde inte det.
Sedan kom äntligen F4-passet vid 7:45...!

när jag blev avbytt ville jag bara hem....
Senare under dagen vid vissa tillfällen n'är man var ensam flygande igen så blev det sura miner här och var.... Fy fan vad jag hatar människor ibland. OK att vara arg för att det tar tid, men så som vissa beter sig... man borde fan anmäla sånt beteende. I D I O T E R ! ! !

Som om inte jag mår tillräckligt dåligt med mig själv... Detta satte prickarna över ö.
Och tänk! Jag skulle egentligen vara på Södra sidan idag enligt schemat. Men snäll som jag är så bytte jag med Hely som hade varit på Norra i en vecka nästan...

Just nu mår jag så jävla dåligt... Vet inte vad jag ska göra... När jag mår såhär så börjar min hjärna gräva djupare i andra jobbiga minnen som får mig att må värre. Jag hatar det. F A N !

Har också Ä N T LI G E N fått tag på Catrine. Hur mycket jag än mailat, utan att få svar så idag har jag jagat hennes telefon nummer... och fick tillslut tag på det... och har nu fått veta att jag inte alls ska få pengar av dem... Nääääähä.... Utan jag har fått vad jag ska ha. Det var det det .
För tillfället är jag för trött för att gräva djupare i det och se om de verkligen stämmer. Whatever.

Hejdå.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback