iHola!

iHola!

Jag har nu lånat internetkabeln av Harold här på la posada, sa jag kan använda min laptop...
Så om du scrollar ner nu till tidigare inlägg så har jag lagt upp några bilder!

Om 2 timmar är det spanska lektion igen... Efter det ska jag till Mercado Princípal och kolla lite...
Mina ögon ar fortfarande lika dana... och idag har jag inte ens gått ut...!
Jag hoppas verkligen att det går över... Det kanske blir bättre när vi åker till Los Llanos imorgon....det är ju inte direkt massa avgaser och sånt där... Så det kan bli bra...!

Kanske kan vila ögonen iallafall i 4 dagar :P
Alla utom jag och Inja är på en mountainbike tur i Mucuchies (det är stället där the hotsprings ligger by the way! Jag kom på namnet sen!)

Nu ska jag ta mig till internetcafét och försöka ringa Johan... jag frågade igår vad det kan kosta... och han visade mig på internet, så det blir ca 700 bís i minuten... Typ... 2 kronor...
...Om jag har förstått det rätt det vill säga....det märker vi ;)

Kanske uppdaterar senare ikväll, annars hörs vi på söndag eller måndag! ;)
Ha det bra!

iChao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback