Huston, Texas, George Bush International Airport.

Kommentar till kommentar:
''hejdå Anno, Heeeejdååå''! :)

GE MIG SÖMN!
Hej!
Nu sitter jag på Hustons flygplats och häckar....
Hittils har resan varit för jävlig... (faktiskt) :P
Flyget från Oslo till New York hade inga personliga TV, utan det var samma film som gällde alla... och inga bra, kan jag ju lägga till.... men jag försökte sova lite... men det var inte heller det lättaste, satt mellan två större människor och det var mini säten...!
Den ena, jävla tjockskalle...fick inte se ut från fönstret för han läste sin bok och vägrade flytta på huvudet. Tönt.
Den andra var trevlig. Har var så pass hjälpsam att jag fick hjälp att hitta på Newark...och det avr fan tur det annars hade jag missat flyget... Det tog skit lång tid i kontrollen... sen skulle man igenom sån handbagage kontroll igen... och då fick jag gå före alla, annars hade jag verkligen inte hunnit... Men personalen var allmänt jätte otrevlig... Skulle kolla min väska..öppna den och grejor.. jag hade redan påpekat att jag hade bråttom... Då sa idioten nått... uppfattade inte vad, men det var typ... ''ja, så kan det gå''... Asshole!

Men jag kom fram.. och i tid dessutom...!
Från Newark och hit till Huston var det ett större plan, men lika små säten... första stället jag satt mig, (min plats) då funkade inte TV:n....så jag fick byta....
De skulle ha John Tucker must die.. men den fanns inte.... Så jag såg på Flicka istället... Den var jättebra! :)
Sen halvsomnade jag igen och nu är nacken allmänt stel...

I förrgår så fick jag halsont... men jag trodde det skulle gå över...
Ikke... det har bara blivit värre nu... ont som fan... inget hjälper...
Och landningen nu i Huston var den värsta jag varit med om.... Det kändes som knivar i öronen och som om blodet bara rann.... Kändes som om huvudet skulle sprängas... Det var hemskt... halsont gjorde inte saken bättre...!
Så nu sitter jag med halsont, huvudvärk, magsmärtor... och hörsel på vänstra örat...
När vi landade i Newark fick jag tillbaka hörseln... men den försvann igen nu... fan att nässprayen är i mitt andra bagage... 

JAG VILL HA EN SÄNG!!! Jag längtar så innerligt efter att få sova i en säng... eller hammock, vad som, men inte stol på planet....

4 ½ timme kvar här nu... sen är det en 4 timmars flygtur till Caracas.... sen ska jag vänta där i 5-6 timmar innan mitt flyg till Mérida går...

Det hade nog gått bättre med resan om jag mådde bättre innan jag gick på planet...
Där fick jag för å gå till dagiset och hämta leksaker till barnhemmet...! :P~

Oh! Måste ju berätta att han som var på flyget mellan Oslo och Newark, även han som satt jämte mig på flyget mellan Newark och Huston (pratglada amerikanare...) trodde jag var från USA! Eller ja, han som satt jämte mig till Huston tyckte att det var en australienk dialekt...!
Anyway, my English rocks! ;)
Får se om min spanska gör det också....

Nä, Starbucks nästa.
Hej hej! 

Kommentarer
Postat av: jaaanet

oj va ja också vill iväg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback