Framme i Mérida...

Detta var den javligaste flygturen jag varit med om.... fy fan vad skont det ar att vara framme!!!
Vadret ar underbart sa jag trivs verkligen med det....30 grader tippar jag pa...

Har fatt veta att det kommer en annan svensk tjej imorgon....nu delar jag rum med en tysk tjej...som jag visserligen inte har traffat annu... men men...

Saker blir inte alltid som man forvantat sig, men sa ar det val ibland och det ar bara att leva med...

Imorgon ska vi diskutera hur mina kommande veckor ska se ut... ska eventuellt p`en 3 dagars ridutflykt,,, trevligt trevligt!

Jag har bestamt mig att inte aka till angel falls.... att betala typ 2000 spann pa att se en klippa med en lite vattenstrale? nej tack...da aker jag hellre tillbaka i vatsasongen....

Jag traffade ett gang stockholmare i Caracas...deras plan hade fatt punka sa de satt ocksa och vantade.... fy fan vilka langa 6 timmar det var i Caracas....

Planet hit var dock javligt ballt! Det var ett mini flyg med 20 saten.... typ ett sant de hade pa doktorn kan komma!
Och fyyyy fan...den utsikten var inte att leka med assa....
Merida ligger i en dal, sa det ar omringat av vackra berg...! finfint!
Ska ut och ta nagra bilder sen... imorgon ska jag eventuellt ut pa en ridtur! :)  ska bli fint!

Jag sitter pa ett internet cafe nu och jag har ingen aning om hur lang tid jag har kvar... men en sak ar sakert....och det ar att jag saknar Johan som aldrig forr... :`(

Nu ska jag nog dra mig tillbaka till skolan och lara mig vardet och hanteringen av bólivares... :)
Ha det bra, sa snakkes vi!

iAdiós!

utsikt från studiebalkongen

Utsikten fran studiebalkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback