...Fortfarande på flygplatsen....

....Japp...sitter här fortfarande...
Var precis och köpte nässpray....för jag har börjat så sån öroninflammations känsla i vänster öra... men jösses, knepig spray flaska de använder här allstå... jag ska ta av min mentol när jag är i Mérida... *längta*...

Jag skulle sätta mig här vid ett café och surfa lite till så jag tog fram min adaptor och sånt... men då fick jag veta att den inte fungerar...Fuck off Kjell & co!
Så jag spenderade lite tid på att hitta en ny adaptor... och visst det gjorde jag... men helvetet kostade mig $27,00.... fy fan...!

Köpte även en liten rice krispies snack nyss.. det var gott iallafall... och så något som såg gott ut på bild.... en choklad/graham sak... måltidsersättning...
Det var lika segt som kola.. och jag åt bara en pyyyyytte liiiiiten bit i ena hörnan....men fy fan med konserveringsmedel och konstgjorda....saker!? Det smakade så jäääävla äckligt! :P

För mig är klockan 5:15am nu.... men här är hon bara 10:15pm... om ca en timme kan man borda planet...
Jag har legat på gatens golv nu i en timme typ....och försökt få lite sömn...men det är ju typ omöjligt... hålla kolla på mina saker....dessutom så var golvet svinkallt...!

Jaja, det sitter en annan jöns här jämte och ockuperar el uttaget, så jag kan inte ladda min laptop... Och batteriet är snart slut..... Så ha det igen, så länge! :)

Godmorgon, godnatt, hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anna

Menthol-nässpray is the shit! :P är det bara jag som läser här eller? bara jag somkommenterar och babblar skit. Anyway. Det var något jag skulle säga... eh jo, vad tror du det finns i "vanliga" bars? crispyshit du äter? JO! Konserveringsmedel! Jippi! ;) El natural is the shit. Hähä.. hrm.
Skrutten vill trampa på min laptop nu så jag måste gå. Adiós amiga (eh, spanskan min är ringrostig eller kanske sönderrostad)

2007-01-20 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback