Flygschema.

iHolá!

Såhär kommer mitt flygschema se ut:

Fredag 19 januari:
Från: Oslo  - Avgång:    11:10
Till: Newark - Ankomst:  14:00

Flygtid: 8 h, 50 min.


Fredag 19 januari:
Från: Newark  - Avgång: 15:10
Till: Huston  - Ankomst: 18:20

Flygtid: 4 h, 10 min.


Fredag 19 januari - lördag 20 januari:
Från: Huston - Avgång: 23:59 (fredag)
Till: Caracas  - Ankomst: 06:50 (lördag)

Flygtid: 4 h, 51 min.


Lördag 20 januari:
Från: Caracas  - Avgång: 12:00
Till: Mérida - Ankomst: 13:25


Juuuuupp! Det kommer bli en lååång flygtur....

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Och vad händer sedan när jag väl är i Mérida då?
Jo...

Första veckan kommer jag läsa spanska 20 timmar...och kombinera det med äventyrsaktivitet, det jag har valt är ridning!
Därefter följer två veckor med mer spanska 20 timmar per vecka, kombinerat med voluntärarbete på ett barnhem för gatubarn.
Därefter är det två veckor till med volontärarbete på barnhemmet...
Sista veckan kommer jag spendera på stranden... kommer inte alls ihåg just nu vad stranden heter... Jag kommer antagligen åka med buss från Mérida till stranden... billigare än flyg och man får se mer av landet... tar 12 spännande timmar... ''weehoo''.
Den veckan kommer spenderas med lite utflykter, sol, bad och gliiiiiid :D

Detta är iallafall hur jag tror att det kommer att bli... För att hålla er uppdaterade så är det bara att ta en titt in hit till min blogg lite då och då, så ska jag se vad jag kan göra åt uppdatering ;)
Ha de bra hemma i kylan!
Snakkes i Mérida!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejdå maddo.. hejdåååå :)

2007-01-19 @ 10:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback