¡Buenos dias!

Hej hej.
Nu sitter jag pa ett internet cafe igen...
Det som ar precis vid Jakera posada var stangt sa jag leta upp detta istallet... I slutanden av calle 24...

Yttligare en dag dar planeringen inte ar pa topp...
Jag ville garna akt tillbaka till Mercado Princípal.... Men Inja ska tydligen ha sin spanska klockan 13... och jag ska ha klockan 15...antagligen i 4 timmar ocksa...sa att det blir till 19... Da serveras kvallsmaten... och jag har fortfarande typ 3-4 timmar volontar arbete att gora....

Sa nu far jag sitta har och vanta till Joana kommer klockan 13... sa ska vi se hur vi ska gora med allt...
Jag vill helst ha spanskan pa morgonen... Det vill aven Inja...
Da far vi ut mer av dagen....
Speciellt nu eftersom jag ska ha spanska 4 timmar om dagen. Jag ska aven se om jag kan ha nagra spanska timmar pa helgen...

Jag ska snart ge mig ut och kopa ny solkram... Man skulle tro att solkram fran apoteket, som ar parfymfri, skulle funka... men icke...

Ja, jag har val inte sa mycket mer att dela med mig just nu eftersom jag sjalv inte vet vad som kommer ske...
Jag ska se om jag kan lana internetsladden senare ikvall sa jag kan ladda upp fler bilder...!

Ha det bra sa lange!

¡Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Fler bilder, tack!! :)

2007-01-29 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback