5 januari.

Helloloo..
ÄNTLIGEN helg ffs!!!

Detta har varit den mest sega dag någonsin.... Men massa ont i magen och huvet har det bara gjort dagen värre...
Jag tror jag börjar bli galen ass... Fick bara in 4 idag dessutom... ''yaaay me''...
Hittills ligger jag dock på andra plats på 10-i-topp listan... men det kommer inte vara länge till...
Om två veckor är jag på väg mot Venezuela! :D

Det var så otroligt skönt att komma hem idag... Bara sitta i soffan och mysa..
Sitter just nu och ser på Into the west..  den serien är helt otrolig.. men man skäms för att vara vit ibland...
Det är en så otroligt hemsk historia.. och har varit ett stort intresse under flera år att veta vad som hände... Denna serien visar så mycket hemsk.... och att veta att det är sant, gör det bara värre...

Skulle vilja jobba som volontär på ett indianreservat i USA som Cassandra pratade om.. det hade varit väldigt intressant...

Jag hittade en lägenhet i Malmö igår som jag tänkte hyra... det var bara 2900 i månaden... så jag skulle klarat den hyran också...
Skulle ringa killen som hyrde ut den nu idag, så jag gick in på länken igen.. men den var redan borta, så klart... Fan!
Det hade varit en väldigt bra lägenhet...! Billig... och central.
Men men!
Det kommer väl flera.

Nu är reklamen slut, så vi hörs.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback