2 januari.

Hej hej,
Första dagen tillbaka på jobb...
Gick visserligen bra... fick in 11 salg... Men vilken seg dag... bara 10 dagar kvar nu... sen ska jag ha ledigt...
Ja, 10 arbetsdagar....

För den som är intresserad, så ligger bajset kvar i källargången... Det stinker...! Tacka fan för att det inte är varmt i gången dock! Fy fan vilken stank det hade varit!
Någon har dock satt upp en lapp nu... ''den äckliga personen som sketet i källaren får fan plocka upp det bla bla bla...''
Jag tvivlar på att någon kommer ta upp det nu.... Och ingen annan kommer göra det nu heller, utan att få skulden...
Jag har jobbat på TraffiCare, och jag har sett äckliga saker... så jag hade visst kunnat plocka upp det bara för att slippa den jävla lukten... men då blir jag liksom ''hon som sket i källaren''... Nej tack.
jag får hålla andan helt enkelt...!

Jag är så jävla trött... Har precis sett på CSI miami och CSI...och 7th heaven...
Har också lagat köttfärsås ikväll... så nu har jag mat för två dagar framöver... det ska bli gott...
Lämnar en portion till Johan också...
Ska göra minestronesoppa också...för nu har jag rivjärn och vitlökspress! MAHA! :D

Måste nog uppdatera denna nu för att det ska vara på den 2 januari....
Ha det gott så länge!
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback