18 januari.

Hejjoooooo.....

För att skriva av lite ilska, så är de människorna sånna jävla ruttna slöa ägg!!
Igår satt jag på Elkjøp i 3½ timme och bara stirrade på en 50'' LCD TV.... I väntan  på att de skul
le göra min DVD regionsfri.. men ikke...!
De skulle ringa mig idag vid 10 tiden för att ge besked om jag skulle komma in eller inte.. men vid 11:30 hade de fortfarande inte ringt...så jag stack dit... och då ringde de när jag var utanför... de sa att det fortfarande inte fått tag på dem hos LG och att de inte visste när... NÄHÄ!?
Men jag pallade inte att åka hem igen....så jag väntade, och väntade, och väntade....

Sen fick jag veta att det SKA gå att göras regionfri, de ska bara hitta rätta sättet för denna DVD spelaren... så jag fick ta hem den så kontaktar de mig när de hittat det rätta.... Kunde de inte sagt det igår liksom?
En annan har ju liiiiiiiite annat att göra nu liksom.....!!

Anyway... Nu är det mesta packat och klart, och jag har med största sannolikhet glömt något.. men men...
Nepp, nu ska jag göra första inlägget under kategori Venezuela... Där kan du kolla min flyg planering.
Ha de gott här hemma i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback