16 januari.

Nu är det 2 ½ dag tills jag drar... YAY!
Idag var jag på barnehagen på Holmenkollen... hämtade massa kläder och leksaker som ska med till barnhemmet i Mérida :)
Stack inom posten och vägde väskan, och det ligger på 14 kg ungefär.

Sedan stack jag och Johan till Skøyen för att leta efter en hårddisk DVD på Elkjøp. Det fanns ingen i lager där...så vi stack till Storo Center och köpte den där istället...
Den har 80 GB hårddisk och är multiregion... Det är meningen iallafall... men efter att vi nu installerat den här hemma, så fungerar inte koden som vi fick från dem... så jag måste ta mig till Storo imorgon igen och fråga hur/vad jag ska göra....

Sedan stack vi vidare till Oslo City... skulle köpa vitpeppar korn, våtservetter och kolla på en ny ryggsäck... Men jag hittade ingen ryggsäck.... men men...!
Sen växlade jag pengar på Forex...

När jag kommer hem från Venezuela så kommer jag ju jobba lite till på ProffCom... Det jag får ihop där ska jag spendera på en ny TV. Liiiiiiiite större än 17'' :P

Nu ska jag och Johan se film!
Ha de bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback