15 januari.

Kommentar till kommentar:
Jo, det kändes faktiskt lite bättre... litt ont i foten, visst, men det var det värt... Nu blir det en DVD recorder för heeeela slanten.... eller ja, slantarna...!

Heeeeej!
Fy fan vad hemskt att vakna i morse... vill bara sova, sova, sova...!
Men måste ju tillbaka till jobb idag...! Men det är sista dagen... SISTA DAGEN!! Fy faaaaan vad gott!!
Imorgon ska jag bege mig till Måltrosten barnehage... (back to hell no. 2) men det är bara för att hämta kläder och annat som jag ska ha med till Venezuela...! :)
Sen ska jag inhandla 'stuff' som jag ska ha med också... borde göra en lista... för just nu kan jag inte komma på vad det är jag egentligen ska köpa...

Aja, nu är det snart dags att sticka.. så ha en trevlig dag....cause I wont...
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback