14 januari.

Hejsan...

Har precis varit hos Johans syster och ätit en god middag. Träffade Johans moster och respektive. Mycket trevliga människor. Det var koseligt! :)

Nu när jag kom hem så skulle jag se på O.C. och Everwood...(nya avsnitt) som jag spelat in idag...
Men video helvetet käkade upp sista bandet... För att få ut ilskan så stampade jag sönder bandet... själva filmrullen hade slitits av helt och hållet i videon... Bra video va?
Nä, men jag ska gå och köpa mig en DVD recorder på tisdag... Ska hitta mig en billig nu i reorna, som är regionsfri...!

Sista dagen på imorgon. Ska bli riktigt gott...
Ska lägga mig och se på TV nu...
Men ja, ha det bra!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Det hjälper inte att stampa på "döa" ting:)

2007-01-15 @ 07:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback