12 januari.

God kväll, god kväll...

Okej, idag blev det en för jävla stinkin' dag... På ett sätt..
Jag har ett minne, inte så fint minne... från högstadiet...då livet allmänt sög...som fan!
När killarna inte fick ha keps i klassrummet... Jag hade 'huckle' på mig.. och det var liksom ett hårband... men nä, alla chanser killarna fick så slet de av den och påpekade att om de inte fick ha keps så ska jag fan-i-mej inte ha sånt huckle...
Det värsta var när lärarna ställde sig på killarnas sida, och sket i min mening... Ja, till och med när jag skulle äta i matsalen... då stoppade lärarna mig.. jag fick inte komma in förrän jag tagit av hucklet...
JÄVLA IDIOTER! Helt enkelt.

Vad var det då som framkallade det minnet?
En mycket liknande händelse. Steffen på jobb fick inte ha keps på jobb...
Då, väldigt moget av honom... ''men Madde får ju ha sånt huckle...varför får inte jag ha keps?...''
Fine... jag tog av den...virade ihop den som ett hårband istället.. Jag hade inte tvättat håret i morse och ville få lite 'liv' i det ändå....
Men nä, det gick inte heller bra... Inget sånt i håret... men diadem... det går alldeles utmärkt... och egentligen det mesta.. men inte huckle.. nope nope nope...
Jävla sjuka regler och helvete....

Det var väl egentligen påminnelsen om högstadietiden som var värst..
Men jag kan inte fatta hur folk kan jämföra en keps med ett huckle... det är så jävla sjukt! Idiot.

Så där förlorade man den koncentrationen.... Fick in 5 iallafall, så det fick väl gå.
Vi har också haft massa problem med diallern på senaste...!

Annat än det, så pratade jag och Catrine (team leader för Viasat) endel idag...
Jag har ju blivit gruppledare för viasat nu. Det är andra steget mot att bli team leader (första är väl egentligen att faktiskt...börja, inom salg)...
Hon vill jättegärna att jag blir kvar på Viasat efter Venezuela... och det kan det väl bli... innan jag flyttar tillbaka till Malmö för en ny säsong på bron.
Hon menar också att jag är teamleader material och en 'topp anställd'. Det är ändå trevligt att höra.

Jappjapp...
Idag är det då 7 dagar tills jag ska dra... Jobbar måndag nästa vecka också, sen är det massa planering och packning som står på schemat.

Jag har fortfarande ont i armen efter stelkrampssprutan... tacka fan för att det bara är vart 10:e år... :P

Fick min lön idag.. Det var ytterst  trevligt och välkommet!
Har också kommit fram till vart jag ska köpa katter... på
www.kks.nu . Hade jag haft möjlighet nu så hade jag räddat några katter redan idag...!

Nu är det snart Into the west. Näst sista delen. Så ja, jag missar sista delen nästa vecka eftersom jag åker.. men det kommer spelas in. Så får jag se det när jag kommer hem...
Det är lite trist att missa säsonsstarten av LOST dock... men men, får köpa säsong 3 på DVD sen helt enkelt.. :)

Nu ska jag leta efter min mobil.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback