1 januari.

Hur äcklig får man bli???
När jag skulle ner och tvätta innan idag...när jag kom ner i källaren, ser jag en hög med bajs och kiss på golvet och lite tidningspapper... SÅ JÄVLA VIDRIGT!

Nu fattar jag varför tvättastugan var ledig... ja... bajset och antagligen en massa bakfyllor... men iallafall...
Stackars jävel som måste ta upp det.. frågan är bara vem? De har inga som städar i gångarna här... vi som bor i huset städar gångarna själva.... tacka fan nu för att bo på tredje våningen...

Jaja, NOG om det!
Jag fick tvättat iallafall... det var bra det...
Dessutom har jag lyckats slå sönder den ena skålen som jag köpte i Ullared... så jävla lönt... [>_<]
Den landade dessutom på min fot först.. och det var fan ingen liten skål... Oh well...
Har nu ätit upp alla rester från minestronesoppan.. så jäkla gott! Mmm!

Annat än det så har det inte varit den mest produktiva dagen...helt underbart! :)
Jag har prickat av allt sånt från min packningslista som jag skaffat nu under Sverige resan... Väldigt bra!
Har också sprayat mina nya vandringsskor med sånt impregneringsmedel....
Kollat i kalendern... börjar jobba imorgon. Kommer jobba t.o.m den 16 januari, sen tar jag ledigt för att förbereda, packa och allt sånt :)

Sitter just nu och ser en film...i väntan på att Cityakuten ska börja...och på att Johan ska komma tillbaka från Kongsberg...

*Sigh* och imorgon är det åter till jobb... Det är 11 arbetsdagar kvar..
Jösses ja, det är bara 18 dagar tills jag ska iväg...!

Aoo, well...
Nu ska jag återgå till filmen.
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback