Vamos del CANYONING!


Yeah! Let's go Canyoning!!!


Utsikt over Mérida fran bergstoppen

...Utsikt över Mérida från bergstoppen


vandring till vattenfallet...

...Ser skumt ut... ja, men vandringen från bilen till vattenfallet i badkläder...


Gruppbild innan vi ger oss ivag!

...Gruppbild innan vi ger oss iväg... FAN vad proffsig jag ser ut :D


Mäktigt!!

....Mäktigt, eller vaddå?...


...ja det var endel hogt...

...Det är denna väggen/detta vattenfallet som är ca 30 meter högt!...


Sista och storsta vattenfallet att ta sig ner for...!

...Otra vez... Så jäkla ballt!...


Ner genom vattenfallet var det ja...

...Canyoning ey...?

Jag framfor vattenfallet! :D

...Jag klarade det!... :P



Jag och Frida vid andra stora vattenfallet vi skulle ta oss ner for...
...Frida y yo... vid vattenfallet...


Detta var den latta delen...!

...Detta var den lätta biten...


Dit ner skulle vi ta oss ja... :) GENOM vattenfallet!

...Dit ner skulle vi... GENOM vattenfallet, så klart! :)


har lar vi oss att anvanda utrustningen. Jag som ovar nu, i den snygga hjalmen...(not)

...Lite upplärning om utrustningen...


kasar ner for fallet... :P

....Weeeiiiii, ner för vattenfallet...!

Kommentarer
Postat av: Robban

Cool stuffz du sysslar med.. Själv kör vi stentuffa saker i pisten och även lite utanför..

Grattis i förskott om jag glömmer.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback