Tengo cumpleaños hoy....

Japp, idag var det den dagen...21 ar... josses assa...
Inget meg firande idag... Ska mer ha ett avskedsparty for Inja. Jag och Frida firar tillsammans pa fredag for hon fyller den 26e. :)

Igar spenderade jag en hel del tid att plugga... Och i fredags sa Johnna, min larare, vi ses pa mandag kl 14... Vid 13:50 satt jag och vantde och fragade henne, dubbelkollade att jag hade det kl 14... men da sa hon att jag INTE har det... Och att provet ar pa onsdag, men jag sa att jag vill ha det idag...!
Men idag kanner jag att jag hellre tar det nasta vecka sa jag har tid att repetera allt for det ar sa otroligt mycket och svart...jag ar redan medveten om att jg inte kn grammatiken bra, sa jag behover inte f det bekraftat. Deprimerande.

Igar pa kvallen sg jag Monika fran Don Bosco, en av lararna hanga med en grupp manniskor utanfor posadan pa Plaza Heroinas... Sa jag gick ner och joinade dem och hade allmant jatte trevligt! :)
Spanskan det gar lite si och sa... men va fan! :) Maste ju ova.
Monikas bror lovade mig att han ska sjunga for mig idag :P~

Ikvall blir det nog Hoyo del Queque och Birosca (bar/klubbar) och som sagt ett avskeds party for Inja...
Bara tanken pa att jag egentligen skulle lamnat Merida imorrn ar skrammande..!
Ar sa glad att jag stannar en vecka till!

Nu ska jag forsoka ringa och gratta morfar... Nar jag kom hit funkade inga telefoner... far se hur det gar nu :P

Ha det bra och allt sant! Happy birthday to me...lalala...
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback