¿Qué paso?

Hej hej!
Lite snabb uppdatering nu innan spanskan....
Det ar ju festival/karneval har nu och grejer... san som pagar nan vecka.. :P
Har liksom inte tid att sitta har sa mycket :P
Det blev inte paragliding i helgen... Frida madde inte bra, sa hon, jag och Regina bestamde att ta det nasta helg istallet.

Igar var jag ute med Romy, Darwin, Joseph, Daniel, Doris, Johan, dansken, italienaren, fransmannen och tjejerna fran mitt posada och Rob pa Hoyos de queque. En nattklubb. Det var valdigt kul!

Fy fan vad folk kan dansa! :P Jag forsokte mig pa det ocksa... men langt ifran graciost...
Ska nog ut ikvall med :P
Var hemma 3 inatt och vaknade igen vid 8... sa det blir nog inte lika sent idag.... nog :P

Idag aker Romy tillbaka till Tyskland... :( Kommer sakna henne massor...!
Igar kopte jag Narnia  lejonet, haxan och garderoben pa spanska,.... det ska bli kul att ta sig genom den. Jag har inte sett Harry Potter annu....men den ska jag ocksa kopa...!

Jag vill kopa nya klader... men de har inte precis H&M har... och venezuela kvinnorna ar lite speciella i storlek och kladsmak :P
Men jag har kopt mig ett par Jeans for 62000 Bolivares... och tva linnen...
Vet inte vad som skett mer ?
Var pa karneval tag harom dagen... Det var kul! Sant man bara ser pa TV annars... Men det ar nog langt ifran Rio de Janeiro i vilket fall... :P

Nepp, nu ska jag ivag och kopa mat. Ha det bra! :P Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback