...Nada más...

¡Hola amigos!

Estoy muy tranquila ahora... Es bien...!

Ja... Idag sa hade jag min spanska lektion vid 11:00 - 15:00... Det var skont...  morse sa tog jag det bara lugnt... Jag var uppe vid 7:00 tiden... igen... Det gar inte att sova lange i detta landet :P

Gjorde aven lite laxor och sant som jag inte gjorde sa mycket av igar...
Idag pa spanskan gick vi igenom preposiciónes... Det var endel langtrakigt, som Johanna sjalv sa... men det ar bra att kunna...
Sen spenderade jag och Johanna en hel del tid att bara prata (pa spanska sa klart, eftersom hon knappt kan engelska)... och det kanns bra att nu kunna forsta och fora samtal! Riktigt gott... men jag ska bli annu battre! :)

Ikvall ska jag ut... Doris ska nog ut med den italienska killen fran posada jamte var...  Och jag tror att de andra tjejerna pa Jakera ska ut eftersom det (tack och lov) ar Sams sista kvall har...
Hoppas vi ska till Hoyo de Queque... jag gillade det stallet... :)
Nar vi var dar i tisdags, sa hade Romy glomt sitt ID... jag hade mitt ID pa mitt visa och mitt internationella student ID... sa hon lanade det ena, och det gick fint det ;)  maha. Snacka om kollen.

Det ska bli skont att komma ut iallafall... varit en lang vecka med massa massa grammatik plugg... Ikvall fortsatter mitt ograciosa salsa larande :P

Jag och Regina var precis pa La Nota och kopte dricka... Deras Iste ar bara SA god!
Hon ville ha Cola, men fick nagot annat for de inte hade cola... Det smakade tydligen bara socker...
Hon ville slanga den, men det satt en hemlos hombre och at en liten middag, sa jag tog hennes dricka och gav den till honom. Han blev jatteglad :P
Och Regina menar pa att jag har en garanterad plats i himlen :P  haha.

Bueno... Vi ska ata om drygt tva timmar och jag fick massa laxa idag, men jag kanner inte riktigt for det... :/
Men ja... Jag ska iallafall ringa Doris och bestamma om ikvall...!

Just det ja, det kom tva nya svenskar till posadan idag! Mikael och Sara... De verkar vara roliga!
Nu ar vi 5 svenskar har pa Jakera! :P

..Nada más...

Felíz fin de semana!

¡Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback