...Miercóles...

¡Hola amigos! ¿Qué pasa?

Idag vaknade jag vid 6:30...igen och lag vaken till 7, sen gav jag upp och tog en dusch... fy fan for min rygg assa...
At frukost, men knappast i min ensamhet... massa tyskar som ranner omkring nu...
Sen gick jag ut och gosade med Blanca... Fy fan vad skitig hon ar assa... men en sa otroligt fin hund... :)
Sant temprament assa... :D

Sen kom Johan och Lenni for att hamta tyskarna... De fragade om jag ville med... och med tanke pa att min lektion inte borjar forran 15 idag, sa why not? :P

Kenia fragade mig igar om jag ville med till Tabay idag med hennes klass, pa nagon sorts hotell/restaurang grej.... men igar hade jag klart for mig att jag hade klass vid 12, och de skulle inte vara tillbaka forran senare... BAH!  Oh well...

Sa jag hakade pa, och eftersom jag inte skulle krypa ner for vattenfallen idag sa hade jag med mig kameran och fick lite fina bilder pa utsikten...
Sen droppade Johan av mig och han skulle vidare at kopa lunch till tyskarna.

Haha, de var sa oroliga over hela grejen! :P  ''Ar det farligt''?  ''Ar det hogt?''  ''Hur gor man''?
Ja, jag har varsta kollen :P

Lenni fragade mig idag om jag ville hanga med pa att bestiga pico Bolívar nu pa fredag... (en topp pa 5100 meter...)
Visst fan hade  det varit ballt, men det tar typ 6 dagar...sa denna gangen ar det inte sa bra...
Dessutom ska jag undersoka min rygg innan jag ger mig upp pa sa stora aventyr :P

Sa, sedan jag kom tillbaka nu, sa har inet mycket skett... jag undviker laxan... fortfarande... den ar sa svar!! Men jag borde val helt enkelt ta tag i det.... Ja vi far se...
Det ar iallafall spanska kl 15 -18 (suck... gillar inte att ha det vid denna tidpunkten, men det ar bara idag...)
Vi hores!
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback