¡fuimos a escalar!

Kommentar till kommentar:
Well, Sam, you weird old lady... I don´t need to be careful about anything! I just write what I feel! :)
¡Chao fea!

Sa ja...
Vissa manniskor kommer jag aldrig forsta mig pa, men men, nog om det!
Idag var jag och Regina pa Grazon nu pa morgonen och kopte mat att ha till frukost eftersom de nu andrat systemet har sa vi gor inte frukost sjalva langre, utan de gor at oss, och det ar det enda vi har att valja pa.. men som idag till exempel, var det pannkakor, och jag vet ju att jag och agg inte kommer overrens... sa ja... Det var inte sa mycket att gora at den saken...

Efter det tog vi en siesta eftersom jag nu borjar bli rejalt sjuk igen... Massa forkylning och ont i halsen...
Sen vid kl 15 var det dags att dra och klattra med Omar och Darwin! :)
Det var jatte skoj! Men sista bergs vaggen tog jag inte for min Ipren hade slutat verka och jag kande mig allmant jatte sjuk, men vi drar nog tillbaka nasta vecka :) 

Nar vi kom tillbaka till posadan sa var maten pa bordet och det var pasta :D   Sa otroligt gott! :D


Igar var jag med Regina pa Chorros de Milla Zoological... Jag var pa god vag med min sjuka redan da sa det var bara en snabb visit, men jag fick halla i en 7 manaders liten ap baby iallafall ;)  Sa sot!

Nu ska jag bege mig tillbaka till posadan och lagga mig... tranquila... :)
¡Chao bonitos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback