Fotografias...

Nu kommer det lite fler! :D

Fiesta helt enkelt..

...Fiesta på bron... Vi var på väg hem från jají...


Försvara er tjejer!

...Laira och Sara i självförsvars...ställning?...


Vi hade så sjukt kul! :D

...Vi går över blodstänkta korv falukorv....
(Inja och Laira)

På vägen hem... :) (kolla vattenfallet bakom! det var där vi var!)

....On the road.... Kolla vattenfallet i bakgrunden, det var där vi var ;)


Jag vid vattenfallet i Jají.

...Jag framför vattenvallet...


Käkade mat på en mysig liten restaurang i Jají

...Lunch i Jají...


Mikael, Laira och Sarah i Jají

...Mikael, Laira och Sara i Jají...


Jají

...Jají...


Jají

...Jají...


så jävla kul! :D

...Regina, Frida och Omar på väg hem från vattenfallet (22/2)...


Omar och jag :)

...jag och Omar vid vattenfallet... :)


Frida och jag :)

...Frida och jag vid vattenfallet :) ...

Jag och Frida "dagen efter" på Don Bosco.

...Frida och jag... något bakis på Don Bosco...


amazing what a little alcohol can do to you...

...It's amazing what a little alcohol can do...

Förfest på Jakera på min födelsedag :)

...Förfesten på Jakera på min födelsedag...
(Jake, Laira, jag, Mikael, Frida, Karen och Sara)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback