Felíz cumpleaños Frida!

Hola!
Ja, detta blir bara en snabb uppdatering nu.
Forst och framst... Kommentar till kommentar:
Anna, Jag aker (tyvarr) fran underbara Mérida den 13 mars tillbaka till kylan...! Sen kommer jag ner till Malmo i sommar i slutet pa maj :) Da blir det fest! Tjo!

Dasa.... Idag fyller Frida 22, och hon har gett sig fan pa att hon ska ha maragnswiss.. sa vi ska ut och leta glass, maranger och chokladsas... i varsta fall far vi val gora marangerna sjalv.
Hon har gett sig fan pa det iallafall... Gott det! :)

Idag mar jag lite battre... det ar bra det... Idag kommer jag ut fran posadan iallafall :P

Igar kvall var jag och Regina ute pa plaza Heroinas och traffade bl.a. en kille fran San Fransisco... Jatte trevlig... hade lyckats spendera 200 dollar har pa 4 dagar... och ska tillbaka till Colombia ikvall for det var sa mycket billigare dar... Han menade pa att vi ocksa borde sticka dit :P  Sure ! :D
Det var trevligt iallafall... :)
Sen fick jag Regina att kopa en Cachapa (stavning) det ar typ som en pannkaka av majs med skinka och mozarella ost... SAAAAAA gott! :D

Nepp, snabb uppdatering som sagt, nu ska vi ut och .... rora pa oss!
Ha det fint!
Chao!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hey, hun!

Good to hear you're feeling better. Good to hear you're having fun.
Miss you lots!

"I love you in the morning, in the middle of the day, in the hours we are together, and the hours we are away...."

2007-02-26 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback