Estoy enferma todavía...

...Betyder, jag ar fortfarande sjuk...
Fy fan ja vilken dag. Var tvungen att stalla in Paragliding igen... Far skjuta upp det till nu i nasta vecka istallet... BAH!
Mega forkylning och massa huvudvark och ont i magen... Men men det ar sant som sker...
Sa idag har jag spenderat dagen i mitt rum, lyssnat pa musik och pluggat spanska...
Har massa huvudvark nu sa jag ska inte bli langvarit har vid datorn... Men jag tanke bara ge senaste nytt :P

Nu ska jag tillbaka till Jakera och kolla pa bilderna fran igar under bergsklattringen :)
Ha det sa bra och allt sant. Bli inte sjuk.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Maddo ^^ När är du på väg till nordligare breddgrader? Och när är du på väg till Helsingborg? Och när har .. jag skojar, men undrar ändå. Det är väl ganska snart, eller?

2007-02-26 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback