En lordag i Mérida...

Hej hej...

Spenderade nyss en halvtimme pa att uppdatera bloggen pa ett internet cafe en bit upp i Calle 24...
Sen nar jag skulle uppdatera och lagra, sa forsvann allt...''yay''... :P

Anyway...
Fy fan vad ont i ryggen jag har... Skulle lyssnat pa Johan och sokt hjalp innan jag akte hit... Men nej.
Sangen jag sover i hjalper inte heller precis...
Och igar blev det dags att byta rum igen...
Rummet ska malas om och kommer invaderas av tyskar (germs) pa tisdag i fyra dagar... Sen ar det fan vart igen!!

Och eftersom detta blev bestamt igar nar jag var pa Don Bosco... sa fick jag inte precis den basta sangen... Na, nu sover jag pa ovre slafen i en vaningssang... FY!
Det ar ett sant mini mini rum... Ska bli skont att fa tillbaka det andra igen...!

Anyway... igar sa stack ganget ut pa en klubb, men jag var for javla trott, sa jag stannade hemma... Steffi ar aven tillbaka nu, mega forkyld... sa hon blev ocksa kvar...
Jag skrev fardigt mina kort, sen somnade jag...

Och nu i morse fick jag senaste skvallret fran Inja om vad som hande igar...
Och antligen (det var fan pa tiden!) sa hettade det till mellan Harold och Annika :D Haha, det har varit sa obvious sa lange nu... och jag tankte det for mig sjalv igar att om de ska ut tillsammans ikvall, da hander det garanterat nagot! :P  MAHA!  De ar sa gulliga ihop! :)
Sen fick jag hora att Frida hade dansat Marengue (stavning?) en hel del med en kille... :)  You go girl! :P

Anyway...i morse vaknade jag vid 7, men tvingade mig att somna om.. det ar lordag liksom...
Sen gick jag upp vid 8:20.... Det ar sa skont att ata frukost pa studie balkongen efter klockan 8... for da har solen stigit over bergen... annars ar det lite kyligt dar...!

Men ja, som om jag skulle sitta och hacka... och vanta pa folket att vakna? (Som for ovrigt sover fortfarande 12:30)....
Na, jag tog min vaska och har nu senaste timmarna vandrat runt i Mérida... valdigt mysigt!
Jag har kopt en CD skiva, tva filmer...Flicka (sag den pa planet hit, den ar valdigt bra... har velat se den sen  jag var i USA forra sommaren)... oh Lejonkungen pa spanska! :D
Det ar Zon 1 sa jag kan inte se dem pa min dator, men far hoppas de fungerar... :)
Kopte aven fler halsband och halsband... ;)

Tanken ar val att jag slka hitta foda nagonstans nu och kaka lunch.... Ska se om jag kan fa med mig nagon av festisarna till en brunch :P
Ha det bra sa lange :) sa hors vi! :D

¡Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback