¿Cómo estás?

¡Hola!

Ja, igar kvall sa fick vi veta att mannen som ager Jakera, Chris (han ar fran Scottland), hans dotter har varit sjuk sedan hon foddes (nagra veckor sedan) och hon dog igar... sa stamningen var sa klart inte pa topp, och vi ville ge folket en paus, sa vi tog hand om maten...
Frida, jag och Harold drog till Garzon och shoppade... Planen var att ha tacos, men de hade ingen kottfars... sa det blev bara vanligt kott istallet... sa ja, det blev val mer som burritos..  gott blev det iallafall :)
Jag gjorde en valdigt god guacamole dessutom... Sen gjorde vi aven vitloksbrod...

Frida hade ju som sagt gett sig fan pa att hon skulle ha marangswiss... men vi hittade inte maranger... de fick vi gora sjalva i sa fall... men shit palla ?
Vi kopte oreos istallet :) Det blev massa gott det ocksa...! :)

Igar stack David (killen fran San Fransisco) till Colombia...
Och idag stack Laira och Jack till Colombia... :P~
Jag onskar verkligen att jag hade kunnat hanga med Regina och Frida till Isla Margarita.... det hade varit sa underbart.... Men det far bli nasta gang... Sinar i kassan liksom...! Tyvarr....!
Men men...
Jag har precis raknat ut hur mycket pengar jag behover ha nu till Playan.... Och ja, jag har fortfarande mer pengar an vad jag trodde, sa det ar ju alltid trevligt :)

Sitter och vantar pa Johanna nu... det ar meningen att jag ska ha mitt test idag, men jag kanner verkligen inte for det.... Ska hora om vi kanske bara kan sitta och snacka istallet... Kanner att jag lar mig mer pa det...!

Jag har problem med hur jag ska gora da nar jag ska hem...
Antingen kan jag vara pa Playan till den 13e och ta tidigaste flyget fran Barcelona kl. 6:00... Och da ar jag i Caracas kl 7:00... Men ja, allt kan ju handa...
Mitt flyg fran Caracas gar kl 10:00...
Andra alternativet ar att flyga till Caracas den 12e och spendera en natt pa hotel i Caracas... men det lockar inte alltsa...! Men det kanske ar det basta ?
Det har inte med pengarna att gora... det ar mest sakerhet och sant... Och tidspress... Yo no sé..!
Jaja, jag kommer nog fram till nagot...

Om jag inte ska ha klass med Johanna nu sa sticker jag och Frida till Mercado Princípal...

Imorgon blir det iallafall Teleférico! :D Det var fan pa tiden... ar liksom granne med den, men jag har skjutit upp det i 5 veckor :P

Sen ar det FAN I MEJ paragliding pa sondag... Skiter i om jag ar sjuk eller vad jag ar... Jag ska fan gora det! :P

Sen var det ju snack om att sticka och klattra igen med Omar och Darwin... Far se om det blir tid till det.. Hoppas det iallafall! :)

Den 7e kommer jag aka fran underbara Mérida iallafall mot Playan... Och fran dess blir det inte uppdaterat har eftersom narmsta internet cafe ar i Puerto La Cruz... Far se om jag kanske tar mig in dit :P
Det marker vi...
Men nu ska jag iallafall till lektionen. Sa ha det bra och allt sant.

Besos!



Kommentarer
Postat av: Johan

Hey, hun!

Make sure you get some good pics of the cablethingy, and that you post them. I want to see what the big fuzz is about. And pictures would be a great way to see it, as I kinda have an issue about heights... :/ And don't look down! :P ...I know I wouldn't.

Catch you laters, my love.

Te quiero con toda mi alma

2007-02-27 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback