Canyoning x 2! :)

Ja, assa, Mérida ar ju sa otroligt harligt! :)
Sa nu har jag ombestallt mitt flyg hem! ;) Jag har yttligare en god vecka i Venezuela... Jag och Frida ska ha ett mega fodelsedags party tillsammans. Hon fyller ar den 26 :)  (Tack Robin for kommentaren, btw) :)

Irriterande nog sa maste jag ha mina sista spanska klasser pa eftermiddan kl 15 - 18...det suger som fan, for man kan inte gora nagot....  :/
Men det ar inte sa manga klasser kvar nu... Men my ass att det ar flexibelt iallafall!
Anyway... Nu i helgen kommer tva nya personer...
Och idag forsvann antligen tyskarna till Los Llanos, sa ikvall far vi vart rum tillbaka! :D
Jag sover numera pa golvet pa vart rum for vaningssangen holl pa att ga sonder! BAH!

Nu i dagarna har inte hant sa mycket...pluggat spanska, haft engelska lektion pa Don Bosco, umgatts och haft trevligt. Jag vaknar fortfarande typ vid 6 tiden om dagarna... Men men.

Idag vaknade jag vid 6... och borjade fundera om jag markt att Frida kommit hem under natten... kom fram till att jag inte hade det, sa jag pallade mig upp och kollade hennes sang... men den var tom, sa jag flog upp och kollade i huset.... och fragade Marlene och Leidy om de sett henne... men det hade de inte heller, sa jag vackte Regina och vi borjade ringa hennes mobil... Men inget svar... Nagon sov ute i studierummet, men tacket var helt overdraget, sa vi pillade lite och kolla vem det var, men det var Harold. Sa vi sa att hon var borta sen igar.... Men han sa att det inte fanns nagot att gora, men jag och Regina gav oss ut och skulle kolla vid nattklubben som hon hade varit pa... Men inget...
Jag fortsatte att ringa och ringa... och vid strax efter 8 svarade hon och jag kunde inte lata bli, hon fick en utskallning av mig :P  Sa nu hor hon iallafall av sig nasta gang om hon inte vill bli bankad! Sa det sa!

Sen vid 9 kom Johan och de andra och hamtade mig, Karen och Rob.... Lenin ar fortfarade och bestiger Píco Bolívar... Sa det var en annan guide idag med Johan... Kan inte komma pa vad han heter... M? nagonting?  Oh, well det kommer... :P

Det var lika underbart idag alltsa! Me jag kande mig mer klumpig idag! :P
Forra gangen var mina skor nya och hade bra greppp, kandes som om jag brukat allt bra grepp pa forra canyoningen... :P Sa slitsamt ar det! ;)

Eftersom vi bara var 3 idag sa gick det relativt snabbt....+ att jag inte stod och var livradd vid ''hoppet''... :P
Den dagen jag har ork, sa ska jag ladda upp fler bilder ;)
Och verkligen pa mina ben...man skulle kunna tro att jag har vattkoppor assa... de ser for javliga ut! :P
Men det var en riktigt harlig dag! Rob och Karen ar jatte harliga! :)
Men denna gangen var min vatdrakt lite for stor, fick inte samma som sist... sa idag fros jag som fan for allt vatten rann in i drakten... mysigt...!

Det ar full forberedning har omkrig for festival/karneval och grejor... Det ar det tydligen lite overallt i sydamerika! Jag ska kolla vad exakt det ar som ar pa G, sa aterkommer jag ;)

Var hemma hos Doris igar morse vid 8 tiden... Hon skulle borja skola klocka 11... sa vi umgicks pa morgonen... Hon hjalpte mig med spanskan, igen.... Usch ja, vad svart det ar....
Men jag ska lara mig spanska flytande sa ar det bara! Punkt!

Igarkvall var det nagot musik event har utanfor pa plaza Heroinas (torget)... Typ kareoke och dans sak... Scenen var precis utanfor vart posada! :) Sa ballt... men jag kan ju verkligen inte rora mig sa graciost som tjejerna har kan :P    Dream on!

Imorgon ar det PARAGLIDING! som fan! :D
Jag ar nastan klar med min mentala forberedning. Nu ser jag fram emot det :D
Japp, nu ska jag ga och se vad de andra har for sig... Kanske eventuellt plugga pa lite verb... :P Yo necesito! ;)

Ha det sa bra! Simma lugnt och sa vidare! :D
¡Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback