¡Buenas noches!

Tja fan, läget?

Yttligare en uppdatering idag... fan vad ambitiost...! :)

Japp, till brunch sa blev det en mega god kyckling (pollo) burgare pa La Nota. Damn, vad gott det var! Speciellt med den BBQ sasen de hade... JUM!

Nu har jag aven kollat filmerna... Kvaliteten suger, sa klart... och FLICKA ar helt pa spanska :P 
Lejonkungen pa spanska ar bara haftigt!! :D

Sen stack jag och Regina till Garzon for att handla och traffa Doris... Jag har ocksa letat efter garn....men jag hittar inget... konstigt nog... Jag ska fortsatta leta imorgon efter Canyoning.
Pa vagen hem sa var det en hast parad inne i stan!
Jag lyckades fa min video kamera i digital kameran att fungera, sa jag filmade en massa ;)
Tyvarr, sa nu nar vi kom tillbaka till Posada sa laddade jag upp de pa min dator... Men det ar MOV-filer, och min dator kan inte lasa det.... :( vet inte vad jag ska gora for att fa det att funka... Om nagon som laser har vet, sa hor av dej!  :P

Regina och jag stack aven inom McDonalds for att kopa en choklad milk shake... fick mega sug efter det :P
Och Harold ringde precis da, sa jag  fragade vad det heter pa spanska... Nanting pa M....
Och ja... vi fick choklad mjukglass med chokladsas... :P  Det var jatte gott det med.... men ja... Jag ville ha milk shake! :P

Vi satte oss pa nagra trappor utanfor... och sa klart sa fick man massa uppmarksamehet... det ar helt sjukt! ''oooooh... gringa, baby, I love you''.... (de fa orden venezuelas manfolk kanner till....) *suck*...
Efter ett tag ar det bara allmant irriterande! :P
Men det kom ett par och satte sig med oss... jatte trevliga! Florence och Eugene...De ar fran Argentina och  reser runt i sydamerika... men har inte direkt pengar, utan jobbar sig vidare fran stalle till stalle.... De gor pland annat vykort... som de saljer... och later koparen bestamma priset... och jag ville kopa, for de var faktiskt haftiga.... och generos som jag var sa gav jag den 10000 bólivares...! :P
Vi bytte aven e-mail sa vi kommer horas av... De sa att om vi kommer till Argentina sa ar det bara att hor av sig ! :)

Sen tillbaka pa Jakera sa sag jag, Regina och Frida lite pa El Rey Léon (Lejonkungen) :)
....Maten pa detta stallet ar helt underbar! Jag kommer sakna Marlenes mat nar jag aker hem :P
Nu ska jag  ta en tur runt torget (Heroinas)... det ar lordag, sa det ar fullt med marknadsstand...
Hors kanske imorrn efter Canyoning! :)
Ha en fortsatt bra helg ;)

¡Chao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du behöver quicktime för att kolla mov-filer. Ladda ner på apple.com/quicktime/download tror jag. Fast det kanske inte går med det finfina internetet ni har där nere =) testa anyway.

2007-02-04 @ 02:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback